مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-27ورزشي

لیگ برتر والیبال| سپاهان در اندیشه کسب دهمین پیروزی، سایپا به دنبال فرار از قعر


هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان فردا (یکشنبه) با هفت مسابقه پیگیری خواهد شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان برای کسب دهمین برد متوالی خود تلاش خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها فردا (یکشنبه) با هفت دیدار در شهرهای تهران، آمل، اصفهان، ارومیه (دو بازی)، مریوان و رفسنجان پیگیری می شود.

در یکی از جذاب ترین دیدارهای هفته دهم، شاگردان رحمان محمدی راد در تیم فولاد مبارکه سپاهان در روز میزبانی از شهداب یزد تلاش خواهند کرد دهمین برد متوالی خود را کسب کنند تا همچنان بتوانند به یکه تازی خود در صدر جدول ادامه دهند.

این درحالی است که یزدی ها که تاکنون 5 برد و 14 امتیاز کسب کرده اند و در رده پنجم ایستاده اند تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با کسب پیروزی مقابل تیم صدرنشین، نیم نگاهی به ارتقای جایگاه خود داشته باشند.

سالن 6 هزارنفری غدیر ارومیه فردا میزبان تیم های دوم و چهارم است؛ جایی است که شهرداری ارومیه که هفته گذشته مقابل پیکان متحمل شکست شد، این هفته قصد دارد به بهترین نحو ممکن از امتیاز میزبانی استفاده کرده و با غلبه بر حریف مدعی خود شهرداری گنبد، هشتمین پیروزی را در کارنامه ثبت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| سپاهان در اندیشه کسب دهمین پیروزی، سایپا به دنبال فرار از قعر

لیگ برتر والیبال| سپاهان در اندیشه کسب دهمین پیروزی، سایپا به دنبال فرار از قعر